Dyrektor Archiwum poszukuje kandydatów na stanowisko:

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

16 października 2017

SPECJALISTA

ds.ogólno – administracyjnych

w Dziale Administracyjno – Gospodarczym

liczba lub wymiar etatów: 1

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz ul. Dworcowa 65

                                                                                                         

O stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 5 Ustawy o służbie cywilnej.

 

Główne obowiązki:

 

  • wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym Instrukcją Kancelaryjną
  • prowadzenie terminarza zajęć Dyrektora
  • czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a innymi komórkami organizacyjnymi oraz dbałość o terminowe prowadzenie spraw z wyznaczoną przez Dyrektora klauzulą terminowości
  • na zlecenie kierownika Działu Administracyjno – Gospodarczego sporządzanie projektów umów, pism, sprawozdań, analiz, informacji i zestawień wynikających z zadań realizowanych przez Dział
  • sporządzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udostępnienie informacji publicznej w zakresie zadań realizowanych przez Dział Administracyjno- Gospodarczy
  • całość prac związanych z obsługą sekretariatu
  • prowadzenie listy obecności (wpisywanie dni wolnych, urlopów itp.) oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Archiwum
  • udział w przygotowywaniu i redagowaniu strony internetowej Archiwum, Biuletynu Informacji Publicznej

 

Wykształcenie: wyższe

 

Wymagania niezbędne:

  • doświadczenie na stanowisku administracyjno – biurowym minimum rok
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
  • ukończony kurs kancelaryjno – archiwalny lub inny z dotyczący zasad prowadzenia biurowości
  • umiejętność posługiwania się Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt
  • znajomość obsługi komputera (Access, Word)

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe: administracja
  • doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno - biurowym związanym z zarządzaniem dokumentacją
  • znajomości przepisów prawa pracy, Ustawy o służbie cywilnej, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  •  w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej

 

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów/kandydatek, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek

 

Informacja o warunkach pracy

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem

- obsługa klientów zewnętrznych

- praca w siedzibie urzędu Bydgoszcz ul. Dworcowa 65

 

Otoczenie organizacyjno – techniczne miejsca pracy

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie

- budynek przy ul. Dworcowej nie posiada windy i nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Dokumenty należy składać lub przekazać do:

31.10.2017 r.

pod adresem:

Archiwum Państwowe w Bydgoszczy

85-009 Bydgoszcz ul. Dworcowa 65

z dopiskiem „oferta pracy”

Inne informacje:

 

- o terminie otrzymania oferty decyduje data stempla pocztowego

- oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane

- kandydatki/kandydaci zakwalifikowane/ni/ zostaną powiadomione/ni/ o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej

- dokumentów nie odsyłamy, oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone

- oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (052) 33-95-403, 33-95-401.

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2017-10-16
Data publikacji:2017-10-16
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Krzysztof Klapka
Liczba odwiedzin:956